Wednesday, December 5, 2007

Min drømmereise går til…. Mellom-Amerika!




Her vil eg besøke Mexico, Costa Rica og Cuba.

Mexico

Her vil eg besøke nokre av dei gamle små landsbyane med Maya-ruinar, i tillegg til dei moderne byane med millionar av innbyggarar. Eg vil bestige fjelltoppar, og sjå reinskogen. På dei deilige sandstrendene vil eg slikke sol og spele volleyball. I tillegg gledar eg meg til å smake den spanande meksikanske maten.

Costa Rica

Costa Rica har eit spanande dyreliv eg vil lære meir om. Blant anna havskilpaddene gledar eg meg til å sjå. I tillegg finst det aktive vulkanar som eg vil kikke på.

Cuba

Her vil eg besøke hovudstaden Havanna, der går det i cigarer, rum og salsa. Utanfor byen finst det stader kor tida ser ut som ho står stille. Også maten på Cuba er særs spanande.


No comments: